Categorie: Masterclass
Trainer(s): Joris van Zoelen
Identiteit & strategie: bouwen aan een organisatie met impact
di 30 juni 2020
19:00 - 21:30 uur
Werkspoorkathedraal, Utrecht
De juiste stappen naar aandacht van de markt.
Vrijwel elke organisatie wil groeien. Maar lang niet elke organisatie groeit. Vaak gaat het langzaam en meestal is het moeilijk om grip te krijgen op de groei. Toch zijn er organisaties die ogenschijnlijk moeiteloos de markt weten te winnen. In deze masterclass staat het fundament voor de groeistrategie van elke organisatie centraal: de identiteit.
Wie je bent, waar je voor staat & gaat en wat je wil oplossen voor de markt, bepaalt hoe je groeit. Waarom krijgen sommige organisaties de aandacht van de markt waar anderen zo hard om vechten?
Dit alles op een inspirerende locatie met veel historie.
Masterclass
Deze bijeenkomst is een masterclass en start met kennisdeling over het onderwerp. De sessie eindigt met een reflectiemoment: wat neem je mee?
De klassikale bijeenkomst duurt 2 tot 2,5 uur en voorziet je in eten vooraf. De start is 19:00 uur. Vanaf 18:00 uur ben je welkom en kun je genieten van verse soep met brood.
Deze bijeenkomst is uitermate geschikt voor ondernemers, bestuurders en directieleden die verantwoordelijk zijn voor de groei en identiteit van hun organisatie.
Locatie bijeenkomst: Werkspoorkathedraal
Tractieweg 41
3534 AP Utrecht
Route (en parkeren) pdf: Auto & OV.
Tip: check altijd even 9292.
Blijf jezelf ontwikkelen! De investering voor deze bijeenkomst bedraagt € 249,- exclusief 21% BTW. Dit bedrag is inclusief eten.
Let op: heb je een Smie membership? Dan kun je gratis deelnemen aan deze bijeenkomst én mag je gratis een introducé meenemen!
Nog geen Smie member? Lees onze brochure welke voordelen dat jou oplevert.
Na afloop
Weet je weer helemaal waar je voor staat en wat je oplost voor jouw klant
Heb je geleerd wat de impact is van een sterke en duidelijke identiteit als organisatie
Kun je gelijk met je eigen organisatie en medewerkers aan de slag om zo nog harder te groeien
Heb je van Joris van Zoelen alle ins en outs ontvangen omtrent zijn onderzoek naar de 'Inspirerende 40' (top 40 meest inspirerende organisaties)
Locatie
FAQ
Ja. Sterker nog: je mag zelfs een introducé gratis meenemen. Elke masterclass, dialoogsessie en ‘red hot chair’ intervisie sessie is gratis te bezoeken met een Smie membership. Zo omarmen we echt het ‘leven lang leren’ format. Jij bepaalt zelf waar je behoefte aan hebt en meldt je gratis aan.
Jazeker! En hoe? Smie Academy heeft in het verleden maatschappelijk ondernemer Anne begeleidt. Zij is wars van voedselverspilling en ontwikkelde het idee ‘Soep in de klas’. Dus soep met brood. Kakelvers gemaakt en een oplossing tegen voedselverspilling. De bijeenkomst start 19:00 uur, vanaf 18:00 uur heb je toegang tot de locatie en kun je met andere deelnemers een heerlijke maaltijd nuttigen.
Dat is jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Toch dien je je 48 uur van te voren af te melden via e-mail, anders zijn we genoodzaakt om 50% van een losse module prijs in rekening te brengen. Dat geldt ook als je 'gratis' komt via je membership én ook voor een gratis introducé. Dit doen we niet om je te pesten. Gezien het beperkt aantal plaatsen is het echt belangrijk dat we stoelen niet leeg laten staan, anders werkt ons membership model ook niet meer richting andere members die graag hadden gewild. Daarnaast zitten we met inkoop catering.
Nee. Dat vinden we veel te opdringerig. Bovendien, leuk voor medewerkers 'die moeten', maar jij als ondernemer of directielid heeft toch helemaal geen PE-punten of een certificaat nodig? Jij wilt je gewoon ontwikkelen, punt.
Kort samengevat
Datum: dinsdag 30 juni
Tijd: 19:00 - 21:30 uur
Locatie: Werkspoorkathedraal, Utrecht
Aantal: 6-18 deelnemers
Categorie: strategie
Eten: soep & brood v.a. 18:00 uur
Cursus informatie
Geschatte tijd: di 30 juni 2020 | 19:00 - 21:30 uur
Categorieën: Masterclass, Strategie
Tags:Joris van Zoelen, Masterclass, Strategie
Smie netwerk

Joris van Zoelen is partner en organisatiestrateeg bij adviesbureau Synergie. Hij richtte het bureau in 1995 op in de schoolbanken van de HEAO. Zijn expertise ligt op het gebied van organisatie-identiteit (DNA, visie, missie en purpose), leiderschap, organisatietransformatie en marktstrategie. Joris zijn passie is het vinden van doorbraakstrategieën die organisaties een aanzienlijke sprong vooruit brengen en de uniciteit van de organisatie versterken. Hij nauw betrokken bij het jaarlijkse onderzoek “Inspirerende 40”, de meest inspirerende bedrijven.